Czech Tourism láká do Česka turisty z Číny a Indie

Veronika Skálová ČTK Veronika Skálová, ČTK
31. 3. 2011 12:28
Centrála utratí 250 milionů, zaměří se také na studenty z Evropy
Místo levných cen bude agentura zdůrazňovat bezpečnost a historické památky.
Místo levných cen bude agentura zdůrazňovat bezpečnost a historické památky. | Foto: Reuters

Praha - O pětinu menší částku letos utratí za propagaci dovolené v Česku centrála cestovního ruchu CzechTourism. Na kampaň je pro tento rok určeno 250 milionů korun.

Cílem agentury bude letos přilákat turisty z nových zemí, mladé lidi a studenty. "Nezáleží jen na počtu návštěvníků, pro nás je důležitá i kvalita těchto návštěvníků," uvedl na tiskové konferenci ředitel odboru strategie a marketingové komunikace Marek Mráz.

Česká republika by podle něj neměla být vnímána jako levná destinace, ale jako klidná země s mnoha kulturními památkami vhodná pro poznávací zájezdy.

Mezi nové trhy, které chce agentura v letošním roce oslovit, patří například Čína, Indie, Izrael a Blízký východ. Toto jsou podle CzechTourismu země, jejichž obyvatelé začínají hodně cestovat a objevují Českou republiku.

Oslovit mladé lidi chce agentura zejména prostřednictvím marketingových kampaní v evropských univerzitních městěch.

Agentura také plánuje změnu loga, současnou českou vlajku by měl podle Mráze nahradit zajímavější obrázkový symbol, který bude víc lákat a provokovat.


 

 

Právě se děje

Další zprávy