Rozhodl o tom městský soud v Praze v předběžném opatření s tím, že reklama klame zákazníky. Czech On Line podle mluvčí Stanislavy Beyerové předběžné rozhodnutí soudu obdržela a nyní jej studují její právníci. Více jej nekomentovala.
Firma v reklamě tvrdila, že za stejnou cenu dostane zákazník dvojnásobnou rychlost, což podle Telecomu není pravda. Dále porovnávala svoji cenu se závazkem na dva roky s cenou pro klienta Telecomu bez jakéhokoliv závazku, či tvrdila, že zákazník po přechodu k ní již nebude nic platit Telecomu. Přitom stále bude muset mít od Telecomu linku a za tu platit.
"Po společnosti Czech On Line budeme požadovat adekvátní omluvu. Pokud se nedohodneme, obrátíme se s žalobou opět na soud," řekl Žabka.
Napadení reklamní kampaně konkurenta u soudu není v poslední době u telekomunikačních firem nijak neobvyklé. Minulý měsíc například soud na návrh společnosti T-Mobile dvakrát zakázal používat Eurotelu v jeho reklamní kampani zavádějící slogan o volání zdarma na dva roky.