Autonomní autobus Nayva Arma se pohybuje po předem dané trase, kterou nejprve operátor odřídí pomocí joysticku. Tu si systém pak zapamatuje a napodruhé už jede sám - bez řidiče. Pokud se na trase objeví nečekaná překážka, umí zareagovat. Přečte dopravní značku, vyhne se předmětům, se kterými by se mohl srazit, nebo pozná člověka a zastaví, pokud by mělo dojít ke střetu.
Vůz je samozřejmě elektrický. Zásobou energie jsou baterie LiFePO4 s kapacitou 33 kWh, což by podle výrobce mělo za ideálních podmínek zajistit zhruba devět až třináct hodin provozu. Autobus umí využít i bezdrátové nabíjení. Na 90 procent se baterie dobijí od dvou do osmi hodin podle výkonu nabíjecí stanice. Vozítko pro 15 cestujících umí jet rychlostí až 45 km/h, ale běžně jezdí jen do 25 km/h.
Autonomní autobus nabízí francouzský výrobce k pronájmu. Platí se za něj 9500 eur měsíčně, tedy čtvrt milionu korun. Očekává se tak zájem hlavně od státních institucí, měst nebo velkých společností. V současnosti jezdí tato vozítka například v zábavních parcích nebo na letištích.