A když zmiňujeme roadster Winnetou, nedá se neztratit pár slov ani o jiném sportovním automobilu, který sice v Mladé Boleslavi nikdy nepostavili, má ale s tamními auty spoustu společného. Kupé ÚVMV 1100 GT dokonce občas někdo nesprávně označuje jako Škoda 1100 GT. Vývoj vozu s laminátovou karoserií na podvozku Škody 100 probíhal ve druhé polovině 60. let, zkratka ÚVMV odkazuje na Ústav pro výzkum motorových vozidel, kde atraktivní vůz postavili. Podvozek Škody 100 doplňoval upravený motor z typu 110 a údajně tak kupé jezdilo až 173 km/h. Do výroby nikdy nezamířilo, vznikly nízké jednotky kusů: někdo píše pět, jiný šest či sedm. Všechny polooficiálně. | Foto: ÚVMV a jeho právní nástupci, dnes TÜV SÜD Czech / Zdeněk Koutný a kol.: Ústav pro výzkum motorových vozidel; Tisková služba Československých automobilových závodů, Praha 1977