Praha - Žádný zásadní nový produkt, ale své vize o směřování do budoucnosti představí za šest týdnů na autosalonu v Ženevě mladoboleslavská Škoda. "Nebude to tentokrát tolik o produktu, ale spíše o tom, jakým vývojem jsem za posledních dvacet let společně s Volkswagenem prošli a kam budeme směřovat v dalším období," informoval na setkání s novináři tiskový mluvčí Škoda-auto Peik von Bestenbostel.
Součástí expozice má být také koncept vozu, neřekl však zda půjde o předobraz nějakého skutečného vozu, který se má později v rámci strategie rozšiřování modelových řad skutečně za několik let v nabídce Škody objevit nebo půjde pouze o o prezentaci designového stylu, kterým se Škoda chce ucházet o přízeň kupců automobilů.
I představení konceptu je poměrně překvapivé. K podobnému kroku se Škoda odhodlává po několika letech. Naposledy přitom představila koncepty Škoda Yeti a Škoda Joyster. Zatímco malé SUV Škoda úspěšně vyrábí, malé kupé Joyster zatím do výrobního programu zařazeno nebylo.
Nové logo přece jen bude
Zřejmě nejzásadnější událostí během tiskové konference Škoda-auto, která se na ženevském výstavišti uskuteční v rámci tiskového dne 1. března, bude odhalení nového loga automobilky. Mluvčí sice o tom přímo nemluvil, ale na novinářský dotaz, zda tam logo bude představeno, odpověděl: "Kde jinde by se mělo logo představit, když ne tam."
Jeho podobu odmítl specifikovat, ale podle něho prý určitě "nebude horší" než grafické návrhy, které se před časem objevily v médiích v Česku.
Škoda-auto vloni zažila úspěšný rok, když prodala historický počet svých vozů. Především díky rekordním nárůstám v Číně, kde prodává téměř čtvrtinu vozů z celkové produkce. Letos na podzim představí novou modelovou řadu. Půjde o zatím nejmenší škodovku. Název von Bestenbostel prozradit nechtěl, ale řekl, že bude vycházet z tradic značky.