Nejdražší Peugeot v Česku míří proti německé prémii. Nová 508 může stát i milion

Jan Matoušek Jan Matoušek
9. 10. 2018 16:14
Osobní Peugeot s cenovou přes milion korun - bez příplatků. Pomineme-li luxusní verze velkých dodávek, tak na českém trhu od dob limuzíny 607 věc prakticky nevídaná. S příchodem nové generace řady 508 se však situace mění. Francouzi z poměrně nudného auta pro manažery dokázali udělat pohledného soupeře Volkswagenu Arteon či Audi A5 Sportback. Ruku v ruce s designovým posunem šla nahoru kvalita, výbava i cena. Základní verzi Peugeotu 508 tak pořídíte za nejméně 730 tisíc korun. Co nabízí ona i další verze, a jak si vůz stojí proti konkurenci se podívejte do galerie.

Na přehled všech liftbacků střední třídy se podívejte zde.

Kia Stinger - od 1 099 980 korun

Podobnou image záležitostí jako Peugeot 508 je pro Kiu model Stinger. Ten tedy svými rozměry zasahuje až do vyšší střední třídy, rozvoru 2905 mm se nedokáže rovnat ani Opel Insignia, jinak nejdelší liftback střední třídy. Nicméně s 508 by korejský vůz mohl soupeřit o alespoň nějakou část zákazníků. Základním motorem Stingeru je naftová 2.2 CRDi s výkonem 147 kW za 1 169 980 korun. Ta nemá jen pohon zadních kol, ale i čtyřkolku. Nejlevnější verzí je však dvoulitr T-GDI s výkonem 177 kW a pohonem zadních kol za 1 099 980 korun. Na opačném konci spektra je přeplňovaný šestiválec s 262 kW, pohonem všech kol a cenou 1,4 milionu korun.

S novým Peugeotem má tato Kia společnou především základní myšlenku, tedy do nabídky jinak mainstreamové značky přinést prémiový nádech. Vzhledem k velikosti i motorům je však korejský zástupce logicky dražší než 508.

 

Právě se děje

Další zprávy