Pod kapotou je na první pohled vše při starém – tříválec 1.5 TwinPower Turbo (170 kW) doplňuje elektromotor (ten posílil o 9 kW na 105 kW). Ten prostřednictvím dvoustupňové převodovky roztáčí přední kola, spalovací motor prostřednictvím šestistupňového automat pohání kola zadní. Systémový výkon i8 se zvedl na 275 kW, kupé z 0 na 100 km/h zrychluje za 4,4 sekundy a roadster o 0,2 sekundy pomaleji. Novinkou je lithium-iontový akumulátor s kapacitou zvětšenou na 11,6 kWh, což vedle vyššího výkonu elektromotoru zvýšilo elektrický dojezd kupé na 55 km. Roadster ujede o 2 km méně. Ruku v ruce s tím jde i spotřeba 1,9 l/100 km, respektive 2,1 l/100 km. Na závěr dodejme, že pohonné ústrojí i8 umí pracovat v pěti jízdních režimech.