Rok 1908 se pro automobilku Laurin & Klement proměnil v období úspěchu. Automobilka, která na území tehdejšího Rakouska-Uherska postavila několik závodních speciálů, se účastnila mnoha závodů a téměř ze všech si domů přivezla vavříny.
Získala i světové rychlostní rekordy a desítky zlatých věnců ze závodních okruhů i jízd spolehlivosti. Renomé značky se tak rapidně zvedlo.
Při této příležitosti mladoboleslavské muzeum Škody připravilo výstavu nazvanou Vítězství plná prachu, která mimo jiné i mapuje, jak se úspěchy na závodních tratích promítaly do hospodaření mladoboleslavské firmy.
Výstava se věnuje úspěchům na závodu do vrchu na Semmeringpassu, ale i závodu v Dieppe a také tehdejšímu rychlostnímu rekordu. O ten se zasadila výjimečná osobnost v historii značky, Otto Hieronimus.
Hieronimus také řídil speciál Laurin & Klement FC na trati Petrohrad-Moskva. Vytrvalostní závod byl dlouhý 686 kilometrů a Otto ho zajel za 13 hodin a 3 minuty, díky čemuž byl ve své třídě první.
A nejen to. Otto Hieronimus usedl za volant speciálu Laurin Klement FCS a rozjel se rychlostí 118,72 km/h. V roce 1908 tak stanovil na vůbec prvním oficiálním závodnickém okruhu na světě v Brooklands rychlostní rekord. Od roku 1909 pak pracoval jako konstruktér a ředitel automobilky Laurin Klement. Hieronimus také navrhl letecký motor, první let s letadlem L&K se uskutečnil v roce 1910.
Výstava Vítězství plná prachu je v Muzeu Škoda k vidění od začátku července do 12. října.