Jak jsme měřili spotřebu adaptivní tempomat vs. noha

Jak jsme měřili spotřebu adaptivní tempomat vs. noha
Jako první dorazila Škoda Kodiaq. Šlo o verzi 2.0 TDI o výkonu 110 kW s pohonem všech kol, automatem DSG a třetí řadou sedadel.
Jako otočný bod posloužil Exit 49 na Vlašim a Kácov.
Pak jsme zamířili zpět. Cílem byla čerpací stanice na ulici 5. května, která stojí zhruba na úrovni naší startovací čáry, jen v protisměru.
V cíli jsme odečetli výsledky z palubního počítače. Podařilo se nám dosáhnout na průměrnou rychlost 111 km/h.
Foto: Jan Markovič
Jan Markovič Jan Markovič
5. 1. 2017 10:00
K testu jsme využili tři různé vozy. Naftové zastupovala Škoda Kodiaq 2.0 TDI, benzinové Kia Optima SW 2.0 T-GDI a hybridy Toyota C-HR 1.8 Hybrid. Vyrazili jsme s nimi na přibližně 100 kilometrů dlouhou cestu po dálnici D1 průměrnou rychlostí okolo 111 km/h. Vždy dvakrát – jednou s adaptivním tempomatem, jednou bez. Pak jsme porovnali spotřebu.
 

Právě se děje

Další zprávy