Dnešní autoopraváři jsou často spíš elektrikáři. Tuto výbavu musí mít v servisu

Eva Srpová Eva Srpová
27. 2. 2017 10:11
Prodávat elektromobily nebo hybridy je věc jedna, důležité však je, jak se pak o ně musí postarat v servisu. Vyfotili jsme výbavu, kterou potřebuje dnešní opravář, pokud se zrovna chystá na servis elektromobilu.
Vypadá to spíš jako pracovní náčiní elektrikáře. Což vlastně také je, protože tohle by si měl správně obléci a používat automechanik, který se chystá servisovat elektromobil.
Vypadá to spíš jako pracovní náčiní elektrikáře. Což vlastně také je, protože tohle by si měl správně obléci a používat automechanik, který se chystá servisovat elektromobil. | Foto: Eva Srpová

Téměř každá mainstreamová automobilka v současnosti nabízí nějaký elektromobil, případně hybridní model. Jedním z nejmladších je na českém trhu také Hyundai Ioniq, hybridní verzi příbuzného modelu Kia Niro jsme už také zkoušeli a test si můžete přečíst tady.

Šéf automobilky Škoda dokonce před nedávnem prohlásil, že v roce 2025 bude každá čtvrtá škodovka do zásuvky. Jak toho chce dosáhnout, se dozvíte v tomto článku.

S prodejem elektrických aut ale také vyvstává otázka, jak tato auta servisovat. Že to není jen tak, se můžete přesvědčit na fotce. Toto je výbava, kterou by měl používat každý, kdo se v autoservisu chystá na opravu nebo kontrolu vozu s elektrickým pohonem. Automechanici tedy musí procházet speciálním školením.

 

 

Právě se děje

Další zprávy