Vladislav Jasan
2. 4. 2019 6:03
Někteří nedají na značkové servisy dopustit, jiní se jim smějí, že jezdí s autem ke garážmistrovi a ušetří. Oba tábory mohou mít pravdu. Záleží na prioritách, využití vozu i jeho typu či konkrétní závadě. Podívejte se do přehledu, kdy je nejlepší vyrazit do značkového a kdy do neznačkového servisu.
Zásadní může být záruka
Největší motivací pro navštěvování autorizovaného servisu je pro většinu zákazníků záruka. Bloková výjimka sice zajišťuje, že i během ní se nemusíte spoléhat výhradně na servis dané značky, je to ale složitější a je třeba ohlídat servisní postupy. Automobilky tak moc dobře vědí, že valná většina zákazníků během záruky do autorizovaného servisu jezdit bude. Prodloužené záruky (nad zákonné dva roky) tak nenabízejí z čiré lásky, ale primárně proto, aby svým servisům zajistily "jistý příjem".