A motor 1.6 MPI úřaduje i v jiných škodovkách. Jak jsme koneckonců zmiňovali i u ruského Rapidu, jednotka je jednodušší, levnější a odolnější, což jsou atributy v řadě zemí potřebnější než vyšší výkon či točivý moment přeplňovaného agregátu. Zároveň, což je asi nejdůležitější, jsou v Rusku nebo na Ukrajině v platnosti jiné emisní limity, takže si i Škoda může dovolit nabídnout tam motorizaci s horšími papírovými emisemi i spotřebou, než kolik by umožňovaly evropské emisní limity. Zmíněnou 1.6 MPI o výkonu 81 kW s pětistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou tak mohou mít třeba na Ukrajině v útrobách i modely Scala a Kamiq. A v Ekvádoru, kromě Kamiqu, má 81kW motor v nabídce, podle aktuálního ceníku, také Fabia (na snímku). | Foto: Škoda Auto