ČT zřídila linku pro nahlašování poruch digitálu

Michal Pavec
12. 11. 2008 19:00
Diváci si mohou stěžovat telefonicky či přes web
Foto: Česká televize

Praha - Máte-li problém s příjmem digitálního vysílání některého ze čtyř kanálů České televize, můžete se nyní obrátit na nově zřízenou ohlašovnu poruch. K dispozici bude telefonní linka nebo formulář na webových stránkách ČT.

Poruchové centrum má sloužit divákům, kteří přijímají signál na území pokrytém veřejnoprávním Multiplexem 1 a kteří jsou přesvědčeni, že za nekvalitní příjem nemůže technická závada na jejich straně.

Operátoři předají dotaz příslušným odborníkům, kteří by podle mluvčího ČT Ladislava Štichy měli téměř ve všech případech ve spolupráci s Českými radiokomunikacemi rozpoznat, co poruchu způsobuje.

Televize počítá, že závadami se budou zabývat zhruba čtyři odborníci.

Oprava může trvat i týden

Jak dlouho bude řešení problému trvat? Televize ještě v tuto chvíli neví.

"Bude záležet na tom, jak rychle se nám podaří poruchy odstraňovat. Pokud půjde o nějakou maličkost, můžeme ji vyřešit do 48 hodin. Bude-li problém závažnější, může jeho odstranění trvat i týden," vysvětlil mluvčí Šticha.

Diváci, které trápí porucha, se dovolají na číslo 261137474 - nebo mohou vyplnit formulář na internetové adrese http://www.ceskatelevize.cz/specialy/digict/kapitola70.htm.

 

Právě se děje

Další zprávy