Chování řidičů má změnit kampaň, jež zaútočí na city

mch
1. 7. 2008 9:55
Spoty objedná policie, vysílat se budou od října
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Tomáš Adamec, Aktuálně.cz

Praha - Policisté chystají novou, emotivní mediální kampaň. Cílem je odradit řidiče od nebezpečného chování za volantem.

"Chceme co nejvíce medializovat dopravně-bezpečnostní akce dopravní policie, připravit řidiče na prázdninový provoz, rozebírat konkrétní události," říká mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.

"Díky médiím hodláme působit na emoce účastníků silničního provozu a ovlivňovat tak jejich chování," dodává.

Celá kampaň má ukázat lidské příběhy, které budou velmi "čerstvé".

Čtěte více: Policie rozjíždí kampaň za bezpečnější přechody

Jednak hodlá ministerstvo každé prázdninové pondělí rekapitulovat prázdninový týden, jednak chce spustit emotivní televizní spoty.

Budeme působit emotivně

Spoty bude připravovat reklamní agentura, jejíž jméno ale ministerstvo zatím tají.

"Zatím nemáme naplněny všechny zákonné skutečnosti pro zveřejnění jména vítězné společnosti," vysvětluje mluvčí. Běží totiž odvolací lhůta, do kdy se mohou odmítnuté reklamní agentury proti výsledku výběrového řízení odvolat.

Foto: HZS Plzeňského kraje

Co přesně se ve spotech objeví, odmítlo ministerstvo zveřejnit. "Mělo by to být něco bez vtipné pointy. Hlavně realistické a emotivní," vysvětluje Ivana Jelínková z ministerstva dopravy.

Spoty se budou točit přes léto a po prázdninách budou nasazeny do vysílání. Konkrétní termín ministerstvo nezná, ale nebude to prý dřív než v říjnu.

Ministerstvo se nechalo inspirovat obdobnými kampaněmi v anglosaských zemích.

Čtěte více: Nosíte nůž? Riskujete svou smrt, varuje mládež brutálními záběry britská vláda

 

Právě se děje

Další zprávy