Praha - Česká republika má nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude propagovat jako turistická destinace hlavně v zahraničí.
Má představovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat a prožívat. Tvůrci se s logem Czech Republike inspirovali sociálními sítěmi a konceptem sdílení.
Autorem vítězného návrhu je grafické studio Marvil. Byl přijat s nadšením. "Naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu," uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Vítězné logo agentura vybírala z návrhů dvanácti renomovaných grafických studií. Komisi pro výběr tvořili zástupci Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. Nechyběli ani představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.
Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Patří turistika mezi vaše koníčky?