"Na propagaci rozvoje slovenských regionů si Richard Raši vybral záběry z Ruska, což je mimořádný trapas. Pro ministra Rašiho je to obrovská ostuda i před partnery z Evropské unie, když za evropské peníze prezentujeme záběry z Ruska," uvedla o nynějším ministrovi investic Remišová. Zveřejnila také snímek ze spotu a stejný snímek z veřejné databáze, že záběr je z Ruska.
"V jednom ze čtyř spotů dodavatelská agentura použila záběr z fotobanky, který mohl vzniknout mimo Slovensko, čímž porušila zadání. Proto jsme tento spot stáhli a agentura ho musí přepracovat," uvedlo ministerstvo.
Kampaň ministerstva souvisí s propagací přínosu evropských fondů ke zlepšení kvality života ve slovenských regionech. Její nasazení ve slovenských médiích bylo naplánováno na 12 dnů.
Na Slovensku nejde o první případ záměny záběrů. V minulosti tehdy vládní Hnutí za demokratické Slovensko Vladimíra Mečiara použilo v kampani o Slovensku záběry ze Švýcarska.