Vodafone chce další reklamou provokovat

mič
25. 4. 2007 12:01
Hlavním hrdinou bude opět Čtvrtníček
Budova Vodafonu na pražských Vinohradech
Budova Vodafonu na pražských Vinohradech | Foto: Aktuálně.cz

Praha - Nejmenší tuzemský operátor pokračuje v netradičním přístupu k reklamě, který nastartoval s předvánočními soby a hercem Petrem Čtvrtníčkem. Ten nyní bude tvrdit, že reklama lže.

Vodafone tím chce konkurenci přetáhnout co nejvíce zákazníků. To se příliš nepodařilo předchozími kampaněmi, přestože byly mezi lidmi velmi populární. Podle počtu nových klientů byl totiž jasným vítězem T-Mobile.

  • Nejvíc zákazníků přibylo T-Mobilu

Aktuálně.cz se podařilo získat část videa nové kampaně. Tato reklama by pravděpodobně už od května měla nahradit tu současnou.

 

Právě se děje

Další zprávy