Magazín Žena.cz startuje v nové podobě

Pavel Tomášek Pavel Tomášek, Líba Drdáková
11. 7. 2011 9:58
Centrum Holdings spustilo inovovanou verzi lifestylového magazínu pro ženy
Foto: Žena

Praha - Lifestylový magazín Žena.cz, který stejně jako online deník Aktuálně.cz vydává společnost Centrum Holdings, odstartoval do nové éry.

Sloganem „Změnili jsme vás, měníme i sebe" ohlašuje Žena.cz svou zcela novou tvář. Motto, které odkazuje na populární sérii, v níž profesionální vizážisté proměňují čtenářky v ještě krásnější, nebylo vybráno náhodně: Móda, krása, design, styl a radost jsou hesla, jimiž se hodlá řídit i nová Žena. 

Na čtenářky čeká web plný obrázků, živých diskusí, praktických každodenních tipů, multimédií a zábavy.

Magazín dostává modernější design a prošel řadou úprav a vylepšení, jejichž cílem je větší uživatelský komfort, snazší navigace i pohodlnější interakce se čtenářkami.

Homepage, stejně jako jednotlivé sekce a šablona článku, se dočkala zjednodušení. Text samotných článků získal větší prostor, hlavní sloupec byl rozšířen na úkor místa vymezeného reklamě.

Zásadního vylepšení se dočkala obrazová část webu. Fotografie i galerie si mohou uživatelky prohlížet ve větším rozlišení na elegantním černém podkladu zvýrazňujícím to hlavní - obraz. Jednou z inovativních hraček pro čtenářky je „zoom", možnost zobrazit si kterýkoli detail pomocí lupy

Nová Žena.cz nabídne také interaktivní grafiky, které uživatelky provedou například populárními proměnami čtenářek či módními inspiracemi a zajímavými tipy na bydlení.

Inovovaný magazín nabízí nově rovněž tematické wiki stránky, jež čtenářkám poskytnou stručné informace o tématech, které je zajímají, i problémech, s nimiž se musí v životě vypořádat. Na jednom místě navíc pohodlně najdou veškerý související obsah, ať už v textu či obraze.

"Chceme, aby uživatelky vnímaly Ženu.cz jako praktického rádce a příjemného společníka, který se vyzná v nejnovějších trendech," říká produktový manažer Pavel Tomášek.

Nová grafická podoba portálu Žena.cz vznikla pod vedením šéfdesignéra Centrum Holdings Petra Knoblocha, autorem finálního návrhu je Jiří Kropáček, grafik online deníku Aktuálně.cz.

"Chtěli jsme zachovat to, s čím si dosavadní uživatelky Ženu.cz spojují a co na ní oceňují, zároveň však podobu magazínu výrazně inovovat a zpřehlednit. První reakce, které jsme na novou podobu dostali, svědčí o tom, že se nám to podařilo," uvedla šéfredaktorka Žena.cz Líba Drdáková.

Nová Žena.cz se dočkala také většího propojení se sociálními sítěmi, diskuse pod články například budou nově probíhat prostřednictvím sítě Facebook.

Budeme vám vděčni, pokud se s redakcí Žena.cz podělíte o svůj názor na to, co se vám líbí i nelíbí, nebo tip, čemu by se magazín měl věnovat. Napište nám na [email protected].

 

Právě se děje

Další zprávy