Řetězec s obuví Humanic spustil v Česku e-shop. Hlavní ale zůstávají prodejny, vzkázal

ČTK ČTK
30. 11. 2017 11:44
E-shop nabízí více než 3000 druhů zboží.
Nakupování (Ilustrační foto)
Nakupování (Ilustrační foto) | Foto: Thinkstock

Praha - Řetězec s obuví Humanic v Česku spustil internetový obchod. Zařadil se tak po bok konkurenčních značek, jako jsou Deichmann a Baťa. E-shop nabízí více než 3000 druhů zboží.

Humanic dodal, že se i nadále bude soustředit na kamenné prodejny, které postupně rekonstruuje. Celkem má řetězec v Česku 26 obchodů.

"On-line způsob nakupování je v dnešní době technologického vývoje žádaný a vycházíme tak vstříc i zákazníkům, kteří nemají naši prodejnu poblíž svého bydliště," řekla mluvčí firmy Kateřina Smutná.

Tržby Humanicu dosáhly loni v ČR 892 milionů korun a zisk 38 milionů korun. Tržby prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stouply o 4,5 procenta na 2,04 miliardy korun. Spotřeba obuvi na obyvatele se v ČR pohybuje mezi 3,5 a 4,5 páru za rok.

Konkurenční řetězec CCC zase oznámil, že zavádí nový koncept prodejen. První prodejna podle nového konceptu byla dnes otevřena v Galerii Harfa v Praze. Rozloha prodejen by měla být v novém pojetí výrazně větší - standardně kolem 1000 metrů čtverečních.

 

Právě se děje

Další zprávy