Patnáct světových značek, které se nově zabydlely v Česku. Podívejte se, o které jde

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 17. 7. 2022 10:14
Do Česka vstoupilo letos už 15 nových značek. Podle dat společnosti Cushman & Wakefield, která situaci na tuzemském trhu pravidelně mapuje, je to za pololetí nejvíce od roku 2018. Většina značek si tradičně ke svému působení vybrala Prahu, šlo hlavně o prodejce oblečení a doplňků, nejčastěji z Francie. Podívejte se, o které obchody se už český trh letos stihl rozrůst.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Shutterstock

Móda, domácnosti kavárny

Podívejme se podrobněji i na další nově příchozí značky.

  • Z kategorie oblečení do Česka nové zavítaly ještě American Vintage, Jacadi Paris nebo sportovní móda iFlow.
  • V oblasti vybavení pro domácnosti šlo o prodejny značek Home&You, Materasso a také prodejce Tefal.
  • Na trh nově vstoupil také prodejce šperků z Rumunska Teilor a americký prodejce elektroniky HP.
  • V kategorii pohostinství pak tuzemským kavárnám přibyla konkurence v podobě značek Caffé Pascucci a L'OR Café.

Otevření obchodů řady značek až v první polovině letošního roku se přitom dá podle analýzy Cushman & Wakefield přisuzovat mimo jiné nejistotě a restrikcím spojeným s pandemií posledních dvou let.

"Řada jich například nemohla dokončit vybavení prodejny v plánovaném termínu kvůli chybějícímu materiálu pro výrobu nábytku a zařízení. Všechny procesy dnes trvají o trochu déle a ve všem se ukazuje určitá setrvačnost, až dva tři roky," podotýká dále Kotrbáček.

Jako pozitivní vidí fakt, že zákazníci mají podle něj stále chuť a potřebu nakupovat - nejen z nutnosti, ale i pro potěšení. "Značky tak nadále mají důvod budovat nové a atraktivní fyzické obchody, aby své zboží co nejvíce přiblížily zákazníkům. Dbají přitom jak na kvalitu obchodních prostor, tak na lokalitu, kde je umístí," uvádí expert na český trh.

 

Právě se děje

Další zprávy