Iva Špačková
9. 11. 2017 21:00
Reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů vybíral nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. Přinášíme podrobné výsledky.
Anketa spotřebitelů
Nejdůvěryhodnější značka je soutěž společnosti Atoz Marketing Services. O vítězích rozhodují spotřebitelé pomocí on-line dotazníků. Výzkumná agentura STEM/MARK, která třetí ročník ankety vedla, nechala v polovině září hlasovat 4000 lidí vybraných jako reprezentativní vzorek pro Českou republiku.
Ti rozhodovali o výhercích v 60 kategoriích (z toho 40 patřilo výrobkům, 10 službám a institucím a 10 různě zaměřeným obchodům). Celkem se rozhodovali mezi téměř 600 značkami (10 v každé kategorii kromě skupiny, kde je jich z podstaty méně - například mobilní operátoři).
Rozhodující pro zařazení jednotlivých značek mezi deset nominovaných v každé kategorii byly jejich prodeje (tržby). Informace o prodejích poskytla společnost Nielsen Czech Republic.