reklama
 
 

Mall.cz koupil od Poláků síť balíkomatů. Po vzoru Alzy tak začne doručovat do boxů

20. 9. 2018 17:05
Skupina e-shopů Mall.cz začala po vzoru Alzy nabízet doručení do boxů. Cena vyjde na 39 korun a lze použít jen při objednávce jednoho kusu zboží.

Praha - Zákazníci internetových obchodů Mall Group mají novou možnost, jak si vyzvednout zboží. Od čtvrtka začalo v hlavním městě fungovat devět Mall Boxů. Sedm z nich bude otevřeno nonstop, boxy v OC Harfa a OC Eden budou omezeny na otevírací dobu obchodního centra.

Při výběru této možnosti zákazník zaplatí za dovážku 39 korun. Doručení do boxu lze zatím využít pouze při nákupu jedné položky.

Mall Group přebírá síť automatických schránek na výdej zásilek v Česku a na Slovensku od polské firmy InPost, která je jedním z největších dodavatelů těchto takzvaných balíkomatů.

"Z původní stovky odběrných míst se tak, spolu se sítí Uloženek, dostáváme na více než 150 lokalit v Česku a 120 na Slovensku," uvedl pro měsíčník Logistika Ivan Vodička, ředitel pro retail Mall Group.

Mall tak dotáhne Alzu, která provozuje v současnosti jedinou větší fungující síť balíkomatů v tuzemsku, zatímco ostatní projekty jsou v počátcích nebo se zadrhly. Největší český e-shop má nyní po zemi rozmístěno 62 výdejních zařízení.

InPost, který je největším soukromým poštovním operátorem v Polsku, vstoupil na český trh před pěti lety. Provoz balíkomatů a jejich zásobování nechal na české kurýrní firmě In Time. V té době rozjížděl podobný projekt pod názvem Kouzelná almara i podnikatel Tomáš Čupr spolu s investičními skupinami Miton a Enern, aby jej posléze přenechali právě InPostu.

Spojení ale provázely problémy, nicméně projekt se nakonec probral. Avšak ne nadlouho − začátkem letošního roku In Time na svém webu oznámil, že s provozem poštomatů končí a že se stroje přesunou do Velké Británie a Polska. Nakonec tedy v Česku zůstávají.

autoři: on, Radek Novotný | 20. 9. 2018 17:05

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama