reklama
 
 

Lidl spouští e-shop v Česku, nabídne i oblečení. Nejdříve ho čeká zátěžová zkouška

AKTUALIZOVÁNO 11. 9. 2017
Foto: Lidl
Český internetový obchod Lidlu bude jeho první v zemích střední a východní Evropy. Nabídne trvanlivé potraviny a nápoje, drogerii, elektroniku nebo oblečení většinou od privátních značek Lidlu.
Doporučujeme

Praha - Obchodní řetězec Lidl začíná testovat e-shop v Česku. Slibuje, že ho během podzimu otevře pro všechny zájemce. První možnost nákupu on-line dostalo 9500 zaměstnanců firmy v Česku.

Testovat e-shop mohou vedle samotných zaměstnanců firmy i jejich příbuzní. "Pokud se během pilotního provozu neobjeví neočekávané nedostatky, odstartuje Lidl-shop.cz v dohledné době i pro zákazníky," říká Zuzana Holá, mluvčí Lidlu.

O plánech Lidlu informoval on-line deník Aktuálně.cz už v únoru 2016. Zprovoznění pak nabralo zpoždění, zástupci řetězce původně mluvili o prvním čtvrtletí letošního roku.

Česko je teprve čtvrtou zemí, kde Lidl svůj e-shop otevře. Provozuje ho například v domovském Německu, kde v něm prodává trvanlivé potraviny a nápoje (třeba těstoviny, marmelády, cukrovinky, oleje, jídlo v konzervách nebo džusy), drogerii, elektroniku nebo oblečení většinou od privátních značek Lidlu. E-shop naopak nenabízí čerstvé potraviny jako třeba pečivo, uzeniny, maso nebo ovoce a zeleninu.

Podobná nabídka čeká na zákazníky i v Česku - podle mluvčí půjde o spotřební zboží. Doručení z e-shopu bude při objednávce nad 1000 korun zdarma, u nižších objednávek začíná cena na 59 korunách.

"Start prvního Lidl e-shopu ve střední a východní Evropě znamená novou etapu v rozvoji Lidlu nejen v České republice. Pevně věřím, že zátěžová zkouška v podobě 9500 zaměstnanců a jejich nejbližších pořádně otestuje všechny systémy jak na straně e-shopu, tak v našem logistickém centru," říká ke startu pilotního provozu Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl Česká republika.

Pilotní provoz e-shopu bude také další zatěžkávací zkouškou pro logistické centrum v Plzni, které Lidl otevřel loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. "Pracuje v něm 1100 lidí ve třech pracovních směnách sedm dní v týdnu tak, aby zboží bylo nejpozději do tří dnů připraveno k expedici," říká Holá.

Z velkých řetězců má zatím e-shop s potravinami v Česku jen Tesco, další o něm stále jen neurčitě uvažují. V Německu nedávno spustil e-shop také konkurenční diskont Penny.

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama