"Pro řadu zájemců je kolekce také určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou pro mnohé zákazníky posloužit i jako vtipný dárek lidem, kteří v našich prodejnách či na e-shopu nakupují," uvádí německý řetězec v tuzemském tiskovém prohlášení.
Nová kolekce oblečení je prodávána pod značkami oblečení Esmara a Livergy, přičemž limitovanou kolekci Lidl ponožek naleznou zákazníci pod značkou Crivit. V nabídce e-shopu řetězce budou dále například dámské leginy, kšiltovky či sportovní doplňky.
"Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět
zájem," říká jednatel společnosti Michal Farník.
První módní kolekce Lidlu měla úspěch také v zahraničí. Na německé verzi nákupního portálu eBay byla například obuv s logem v originálním balení nabízena za cenu až pětkrát vyšší, než kolik stála na českém e-shopu Lidlu.