Tokio - Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj. Firma dnes začala v Japonsku prodávat tři verze citronové limonády s obsahem alkoholu od tří do sedmi procent. Informuje o tom server BBC.
Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Firma chce novým alkoholickým nápojem oslovit mladé spotřebitele, zejména ženy. Nový produkt je inspirován populárními japonskými nápoji kombinujícími pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu, jeho přesný recept však Coca-cola podle své tradice drží v tajnosti, píše BBC.
Alkoholický nápoj bude k mání ve třech variacích: slaný citron, klasický citron a citron s medem, uvádí list Forbes.
Prezident japonské součásti firmy Jorge Garduňo již v březnu upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko.