Ondřej Neufus
Aktualizováno 1. 3. 2019 10:32
Česká pošta začala od března cenit balíky podle jejich rozměrů. Nově se tak nebude hledět na váhu, ale na délku nejdelší strany. Za lehčí a větší balíky si klienti připlatí, za těžší, ale menší zásilky by měl naopak ušetřit. Podívejte se, jak změna ovlivní fungování e-shopů a kolik konkrétně nyní na pobočkách zaplatíte.
Do čeho balit zásilky
Česká pošta nabízí na vlastním e-shopu několik krabic. Například krabice s rozměry 50×30×20 centimetrů za 31 korun je k posílání balíků vhodná, protože se vejde do velikosti M.
Do stejné velikosti ovšem zapadá i krabice z e-shopu s rozměry (40×25×15), která nabízí méně prostoru, ale poštovné u ní vyjde stejně draho.
Například společnost Top-obaly nabídne zákazníkům na konci března krabici s rozměry 35×35×35 centimetrů. Tedy největší možnou v kategorii S.