Podle firmy je navrhovaná fúze důležitá pro další rozvoj na tomto trhu. Značky koncernu VW působící v Indii, tedy Volkswagen, Škoda, Audi, Porsche a Lamborghini, si zachovají vlastní identitu, prodejní síť i zákaznické programy. Všechny značky budou ve společné strategii pro indický trh fungovat pod vedením šéfa Škody Auto v Indii Gurpratapa Boparaie.
"Indie je pro koncern Volkswagen důležitým růstovým trhem. V navrhované fúzi chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu maximálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií," uvedl Boparai.
Loni v červenci Volkswagen potvrdil v projektu India 2.0 investici za miliardu eur. Letos v lednu bylo ve městě Púna otevřeno nové technologické centrum. Koncern VW pod vedením Škody v Indii zde plánuje vyrábět vozy založené na platformě MQB-A0-IN, která je přizpůsobená na míru požadavkům zákazníků na indickém subkontinentu. V další fázi projektu chce koncern Volkswagen prověřovat i možnosti exportu vozů vyráběných v Indii.