UPC ztrácí klienty. Čím je překvapí na podzim?

ČTK ČTK
9. 8. 2013 14:48
Počet zákazníků největší tuzemské kabelové firmy se snížil o tři procenta.

Praha - Největší tuzemské kabelové firmě UPC klesl v pololetí meziročně počet zákazníků o tři procenta na 1,19 milionu. Vedle počtu přípojek ke kabelové televizi společnost poprvé zaznamenala mírný úbytek i u uživatelů internetu a telefonů.

Vyplývá to z informací mateřské firmy Liberty Global.

Počet internetových přípojek se snížil zhruba o 4000 na 438 800 připojení. České zastoupení UPC výsledky nekomentuje, ale zřejmě v září přijde s významnou změnou v internetové nabídce, která by přilákala nové klienty. Vedle zvýšení rychlosti by mělo jít o zavedení věrnostních slev místo akčních nabídek.

Množství uživatelů analogové televize se meziročně snížilo o čtyři procenta na 71 700 klientů, digitální televize zaznamenala pokles o téměř 29 000 přípojek na 389 600 zákazníků. V září by firma měla přijít s rozšířením počtu televizních kanálů ve své nabídce. Počet telefonních linek klesl o pět procent na 187 800.

Největší konkurent Telefónica zvýšil v pololetí množství internetových přípojek xDSL na pevných linkách o tři procenta na 921 000. Počet pevných linek se snížil o sedm procent na 1,44 milionu.

V současnosti je v dosahu sítí UPC 1,35 milionu domácností, z toho kolem 1,24 milionu na obousměrných sítích, které umožňují připojení k internetu a telefonování.

 

Právě se děje

Další zprávy