Yahoo má nové logo, tradiční vykřičník zůstává

ČTK ČTK
5. 9. 2013 11:58
Firma se snaží přilákat více uživatelů a oživit stagnující růst svých příjmů
Nové logo
Nové logo | Foto: Aktuálně.cz

Sunnyvale - Americká internetová společnost Yahoo představila nové logo. Tento krok je součástí změn, kterými firma prochází pod novou generální ředitelkou Marissou Mayerovou. Podle agentury AP jde o první výraznou změnu loga od vzniku společnosti v roce 1995.

Nové logo je tvořeno tenčími a rovnějšími písmeny, zůstaly mu však stejné barvy a nechybí ani tradiční vykřičník za názvem podniku. Na novém logu se prý podílela rovněž Mayerová, která se do čela společnosti postavila před 14 měsíci.

Společnost Yahoo za poslední rok koupila desítky malých, nově vzniklých internetových firem zaměřených hlavně na služby a technologie pro chytré telefony a tablety. Firma se snaží přilákat více uživatelů a oživit stagnující růst svých příjmů. Největší akvizicí bylo červnové převzetí služby Tumblr za 1,1 miliardy dolarů (21,5 miliardy korun).

Dosavadní logo
Dosavadní logo | Foto: Aktuálně.cz

Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy.

Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu. Podle agentury AP si kroky nové ředitelky vysloužily velkou pozornost, ale prozatím nevedly k výraznějšímu zvýšení tržeb podniku.

 

Právě se děje

Další zprávy