Propracovaný příběh a grafika v Call of Duty 4

Radek Pergl
14. 6. 2007 12:34
Call of Duty 4 táhnou scénáristi a nex-gen konzole.
Foto: Hratelně.cz

Server SPOnG.com vyzpovídal Granta Colliera z Intimity Ward o jejich novém počinu Call of Duty 4: Modern Warfare. Mezi již známými informaci se však objevilo několik novinek. Jednou z nich je, že museli zaměstnat několik hollywoodských scénáristů. U her z 2. světové války prý bylo jednoduché mít nepřítele, nemuseli tvořit nějaký složitý příběh, protože každý věděl, proč jsou náckové ti špatní. Ale u čtvrtého dílu nikdo takový není, proto jej museli napsat a vymyslet události tak, aby sám hráč cítil, že stojí proti někomu opravdu zlému.

Profesionální scénáristi se také postarají o to, aby všechny okolní postavy působily důvěryhodně a člověk se s nimi mohl ztotožnit, což opět zlepší pocit ze hry. Taktéž jsou prý odborníky přes cliff-hangery (napínavé konce, které vás donutí koukat na seriál i po reklamě nebo další týden). Každý level prý bude takhle ukončen, takže by měl mít hráč chuť stále hrát

Také jsou nadšení z nového hardware, které jim umožní spoustu věcí jako propracované scény a fyziku, přičemž to vše poběží v 60 fps. Také potvrdil rozlišení 1080p pro Xbox 360 a řekl, že Intimity Ward je firmou s největšími zkušenostmi s next-gen hardware, takže můžeme očekávat konečně jeho plnohodnotné využití, protože jeden titul mají již za sebou a na Modern Warfare pracují 18 měsíců. Spolu s tím se také objevilo několik nových obrázků, které jsme přidali do naší galerie.

 

Právě se děje

Další zprávy