Vypadalo to, že se dříve největší a postupem času stále více upadající sociální síť Myspace.com už nevzpamatuje. A že ji nezachrání ani Justin Timberlake, který se v červnu 2011 stal jejím spolumajitelem.
Dnes ale web hlásí, že získává 40 tisíc nových uživatelů denně a za poslední dva měsíce přilákal celkem na milion nových lidí.
Největším tahákem se stal nový hudební přehrávač, který Myspace spustila loni v prosinci. Firma se jeho prostřednictvím snaží vytěžit co nejvíce ze svého archivu streamované hudby, který je největší na internetu.
42 milionů písniček včetně Gotta
Uživatelé si mohou vybírat ze 42 milionů skladeb z různých žánrů, od klasických rockových, bluesových či punkových nahrávek, přes taneční hudbu až po výrazné umělce ze všech období, zařazené do kategorie Progressive.
Kromě toho mohou vybírat hity ze světových hitparád, doporučení editorů či hudby podobné té, kterou právě poslouchají. Najdete tu i zajímavý výběr českých interpretů. Kromě Karla Gotta, například mladou brněnskou elektronickou skupinu Hugo&Zoe.
Přehrávač má kromě toho intuitivní provedení a umožňuje mimo jiné přihlášení přes Facebook.
Dramatické změny
Zdá se, že po rozpačitém a příliš širokém záběru, který kromě videí zahrnoval například i počítačové hry, se Myspace definitivně přikloní k hudbě.
Současný šéf firmy Tim Vanderhook je z úspěchu, který málokdo očekával, samozřejmě nadšený: "Čísla nám vyprávějí příběh silné dynamiky a dramatické změny na Myspace," napsal v tiskové zprávě.
"Milion nových účtů za posledních 30 dní potvrdilo že jdeme správnou cestou. Myspace buduje smysluplnou sociální zábavu kolem poskytovaného obsahu, kde mohou uživatelé objevovat i sdílet hudbu, kterou mají rádi."
Vanderhook je jedním z investorů, kteří v červnu 2011 upadající Myspace koupili za 35 milionů dolarů od News Corporation Ruperta Murdocha. Ten za server v roce 2005 zaplatil 580 milionů.
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku, na Google+ nebo na Twitteru!