S pohybovým ovladačem Kinect herní konzole Xbox 360 experimentuje kromě nezávislých vývojářů i samotný Microsoft.
V laboratořích v Cambridge se například pracuje na projektu HoloDesk, který senzor Kinectu kombinuje s po jedné straně postříbřeným zrcadlem.
HoloDesk díky tomu vytvoří přirozené rozhraní, ve kterém může uživatel v reálném čase rukama posouvat virtuální 3D objekty, případně je zachytávat a odrážet jinými reálnými předměty.
Na svém blogu se o něm zmiňuje vývojář Microsoftu Steve Clayton:
"I když se jedná pouze o výzkumný projekt, dokážu si už teď představit aplikace v herní oblasti, oblasti rychlého designu prototypů, ale možná i v telekonferencích, kdy budou uživatelé mít možnost sdílet společnou 3D scénu viděnou z různých perspektiv. Zní to jako ze Star Treku, ale není to sci-fi."
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku nebo na Twitteru!