Spuštění hudební streamovací služby MusicJet na počátku října vyvolalo na českém internetu spíše skeptické reakce. Nyní provozovatelé hlásí prvními čísla: po prvním týdnu provozu službu podle nich využívá 30 tisíc uživatelů.
"Během prvního týdne registrujeme více než 30 000 uživatelů. Je to více než jsme předpokládali a jsme příjemně překvapeni," řekl Dataramě Michal Horák z firmy Bald Brothers, která službu provozuje.
Tip: Vyzkoušeli jste MusicJet? Jaké jsou vaše zkušenosti? Napište nám do diskuse pod článkem, nebo na facebookovou stránku Dataramy!
Na Macu bez muziky
MusicJet nabízí tři druhy uživatelských účtů - zdarama s audioreklamou, za 75 korun poslech z PC bez reklamy nebo verzi za 149 korun, která navíc dovoluje stáhnout si playlisty do paměti mobilního telefonu.
Nutností je ovšem telefon s operačním systémem Android nebo Symbian (aplikace pro iPhone prý bude následovat), poslouchat hudbu na počítači mají možnost jen uživatelé Windows.
MusicJet nabízí hudbu v nevalné kvalitě 160 kbps a k praktickému poslechu z chytrého telefonu je potřeba mít u operátora aktivovaný neomezený internet.
Placená SMS a aplikace
Velká skupnia uživatelů si v internetových diskusích stěžovala na nutnost službu aktivovat placenou SMS zprávou a instalovat softwarový přehrávač.
Například konkurenční služba Grooveshark nabízí poslech hudby zdarma bez nutnosti registrace, přímo z webové stránky.
Partnerem MusicJetu je portál Seznam.cz a stanice Evropa 2, kteří prostřednictvím služby prodávají internetovou a zvukovou reklamu.