Kolem pohybového ovladače Kinect je poslední dobou rušno. Ovládání pohybem těla míří z herních konzolí na běžná PC, firma podpořila uživatele vydáním oficiální SDK, která usnadňuje programování Kinectu, a řady uživatelů se pouští do experimentování.
Pokud se o možnostech využití Kinectu mimo běžné hraní chcete dozvědět víc nebo se jen chcete nechat inspirovat, přijďte tuto středu do holešovického hackerspace brmlab, kde proběhne finále soutěže MOJE KONZOLE.
Od 16:00 bude postupně představeno šest interaktivních projektů, které možnosti počítačového vidění využívají. A v 20:00 budou vyhlášeni vítězové
Tip: Přímý přenos můžete sledovat zde: stream z brmlabu
Stroje, které vidí
MOJE KONZOLE je soutěž o nejlepší interaktivní projekt, založený na modifikaci herního hardwaru.
Zaměření projektů není nijak tématicky omezeno. Představeny budou umělecké projekty, ale také čistě praktické prototypy, které možná v blízké budoucnosti naleznou uplatnění v reálném životě.
Součástí soutěžního večera budou i dvě přednášky. O tom, co je a jak funguje počítačové vidění promluví Andrej Boleslavský (CIANT), Štěpán Bechynský (Microsoft) pak promluví o možnostech programování Kinectu za použití oficiální SDK.
Přijďte se poradit
Informace o soutěži a jednotlivých projektech najdete na soutěžním webu nebo v článcích Dataramy.
V brmlabu pak bude možnost promluvit si s autory projektů, poradit se se zkušenými vývojáři a na vlastní kůži vyzkoušet, že se využití herního hardwaru nemusí omezovat na střílení nestvůr nebo závodění v rychlých autech.
O herní konzoli Xbox 360 s pohybovým ovladačem Kinect, Arduino, vstupenku na berlínské Transmediale a další hodnotné ceny se utkají tyto soutěžní projekty:
TouchTable
Footnote
Enter:in' Wodies
Robotická ruka
Interaktivní památník holocaustu
Vase Designer
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku, na Google+ nebo na Twitteru!