S trochou přehánění se dá říct, že kdybyste dnes chtěli "zlikvidovat" český internet, stačilo by vymazat z povrchu zemského pražské kongresové centrum U Hájků.
Šéfové vývojářských firem, internetoví publicisté a blogeři, zástupci online divizí mediálních domů, marketéři či obchodníci s reklamou se sešli na šestém ročníku konference Czech Internet Forum 2011.
Program se letos hodně točí kolem existence médií v online světě.
Večerník Insider
Sérii přednášek otevřel šéfredaktor Aktuálně.cz Jakub Unger, který oznámil záměr firmy Centrum Holdings (vydavatele Aktuálně.cz a Dataramy) uvést na trh nový deník Insider.
Půjde o placený večerník s exkluzivním obsahem, který si čtenáři budou moci číst každý den po 16:00 na různých digitálních platformách, tabletech nebo třeba na čtečce Kindle.
Tu čtenář dostane za dotovanou cenu. Předplatné by se mělo pohybovat kolem 1000 Kč za rok. A první číslo si čtenáři budou moci přečíst do dvou týdnů, síbil Jakub Unger.
CIF 2011 v číslech
Na programu konference jsou i vystoupení Milana Fridricha z České televize, Lucie Tvarůžkové z Hospodářských novin a dalších.
Prezentovat se budou také zajímavé novinky letošního roku - například web ŽítBrno.cz, server MapyHazardu.cz nebo sociální síť Google+.
A jak vypadá CIF 2011 v číslech? V předvečer akce organizátoři z firmy Internet Info poskytli Dataramě několik exaktních údajů:
- ve dvou sálech se účastní 40 řečníků a 3 moderátoři
- registrovalo se 321 účastníků
- akce má 12 komerčních partnerů, 9 mediálních partnerů a 2 produktové partnery
- organizaci zajišťuje 12 lidí
- do zahájení CIF 2011 zveřejnila média 31 zmínek o akci
- do startu konference se na Twitteru objevilo 21 tweetů s hashtagy #cif, #cif11, #cif2011, #czechinternetforum
- na webu akce otevřeli návštěvníci od 15. září 5 300 stránek
- Ročenka českého internetu, kterou účastníci dostanou, má 137 stran
- pro účastníky je připraveno 200 litrů kávy a 35 kg řízků
- jmenovky pro účastníky se laminovaly celkem 8 hodin
V průběhu konference bude představena také studie přítomnosti českých firem v sociálních sítích z edice Lupa Premium. Nabídne informace o tom, jak české firmy využívají Facebook a Twitter, co jim to přináší a jaké přešlapy v tomto prostředí zažily.
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku, na Google+ nebo na Twitteru!