Nová móda v Číně: Roste obliba tří pruhů Adidas

ČTK ČTK
4. 8. 2011 9:35
Tržby sportovního oblečení a obuvi v Číně stouply firmě o třetinu
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Reuters

Frankfurt - Vysoká poptávka po výrobcích firmy v Číně znamená pro Adidas nejen vyšší čtvrtletní zisk, ale také zvýšení odhadu zisku na celý letošní rok.

Německý vrobce sportovního oblečení a obuvi stoupl ve druhém čtvrtletí čistý zisk o 11 procent na 140 milionů eur.

Příjmy stouply o pět procent na 3,06 miliardy eur. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů vzrostly až o deset procent. Provozní zisk se zvýšil o 12 procent na 219 milionů eur. Výsledky přesto mírně zaostaly za odhady analytiků, kteří čekali provozní zisk 222 milionů eur při tržbách 3,07 miliardy eur.

Tržby letos narostou o deset procent

Za šest měsíců roku se tržby zvýšily o 13 procent na 6,34 miliardy eur. Firma zaznamenala dvouciferný procentní růst ve všech segmentech a regionech. V Číně pak tržby stouply až o 37 procent.

Firma nyní čeká roční růst tržeb o deset procent a zisku na akcii o 15 procent. Předtím očekávala zvýšení tržeb o osm až devět procent a zisku o deset až 15 procent.

Adidas je za firmou Nike druhým největším výrobcem sportovního oblečení. Vlastní rovněž značku obuvi Reebok a golfového vybavení Taylor-Made.

 

Právě se děje

Další zprávy