Bonovo červené zboží vydělává pro Afriku

hjp
3. 12. 2007 15:30
Výrobků (PRODUCT) RED se prodalo za 50 milionů dolarů
Foto: Apple

New York - Boj nadace The Global Fund proti nemocem v Africe zatím slaví úspěch. Zboží s označením iniciativy (RED) totiž od ledna 2006 vydělalo na nejchudší kontitnent už 50 milionů dolarů.

Zpěvák skupiny U2 a spoluzakladatel nadace tak může být spokojený. Do kampaně v boji proti AIDS, tuberkulóze a malárii se mu podle internetového portálu BBC podařilo vtáhnout i takové značky jako Armani, Motorola nebo Apple.

Vybrané společnosti prodávají výrobky s označením (PRODUCT) RED a až 50 procent zisku pak odvedou na účet The Global Fund. Kampaně však mohou také náležitě využít, firma se totiž u svých zákazníků ukazuje v lepším světle jako ta, co pomáhá.

Souvislosti:

Foto: Giorgio Armani
Bono obarvil zboží doruda. Africe už vydělalo miliony

Před spuštěním celé akce Bono Voxem a Bobby Shriverem z organizace Debt AIDS Trade in Africa činily dary ze soukromého sektoru nadaci pouhých 6 milionů dolarů. Současná částka je přibližně osmkrát vyšší.

"Výrobky (PRODUCT) RED přinesly pro The Global Fund naprosto zásadní změnu," potvrzuje šéf fondu Michael Kazatchkine.

 

 

 

Právě se děje

Další zprávy