Podívejte se na nejdražší "loga" světa

Podívejte se na nejdražší "loga" světa
Výrobce počítačů si udržel loňskou pozici, hodnota jeho značky vzrostla o 2 procenta na 60 miliard 211 milionů dolarů.
Značka výrobce softwaru letos poprvé za devět let ztratila na hodnotě, a to o celá 4 procenta na 56 miliard 647 milionů dolarů.
Původně značka výrobce elektrospotřebičů se rozrostla mimo jiné i o bankovnictví. Čtvrté místo v žebříčku udržela i přes pokles hodnoty značky o 10 procent. Má nyní hodnotu 47 miliard 777 milionů dolarů.
Finský výrobce spotřební elektroniky ztratil za rok krize jen 3 procenta své hodnoty. Koupit ho lze za 34 miliard 864 milionů dolarů Zobrazit 10 fotografií
Foto: Bleskově
Ekonomika Ekonomika
23. 9. 2009 16:33

Vídeň - Podeváté za sebou se umístila Coca-Cola v čele žebříčku nejdražších značek, který sestavuje konzultační společnost Interbrand.

Krize letos první desítku poznamenala. Nahoru poskočil například řetězec McDonald's i vyhledávač Google. Podívejte se na pořadí a cenu nejdražších značek světa.

 

Právě se děje

Další zprávy