Už potřetí nabídne Vodafone neziskovému sektoru možnost zdarma inzerovat kampaně s dárcovskými SMS na svých dobíjecích kuponech. Neziskové organizace se o tuto možnost mohou ucházet do 15. dubna.
Neziskovky, které se na kuponech prezentovaly loni, zaznamenaly průměrně více než desetinásobný nárůst počtu DMS zpráv.
„Každým rokem se o DMS sbírkách, které inzerujeme na našich kuponech, dozví přes milion zákazníků a počet finančních příspěvků jim od roku 2009, kdy jsme projekt zahájili, vždy bez výjimky několikanásobně vzrostl," říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR.
Podmínky programu DMS na dobíjecích kuponech
- Do programu se mohou přihlásit DMS projekty registrované o.s. Fórum dárců, jejichž sbírky mají platnost minimálně do 30.6.2013.
- Přihlásit se lze do 15. 4. 2012 na adrese [email protected]. Podrobnější podmínky na www.vodafone.cz v sekci Aktuality.
Neziskové organizace, které od Vodafonu obdrží tuto podporu svých DMS kampaní, vybere na základě výběrového řízení komise do konce května. Tři vítězové kromě celoročního prostoru na dobíjecích kuponech získají zdarma také propagační prostor např. na webu Vodafonu.
DMS neboli dárcovská SMS je již sedm let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč a příjemce pomoci obdrží 27 Kč. Kromě jednorázové DMS lze posílat také tzv. roční DMS. Službu zajišťuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 400 milionů korun.