My Liberec - první v celém světě - otevřeno!

Přehled fotografií
  • Nové jméno obchodních domů My bylo zvoleno tak, aby bylo výstižné, snadno zapamatovatelné, mezinárodní, ale také srozumitelné i pro českého zákazníka. Vyjadřuje smysl pro to, co je ,,mé", a posiluje identitu značky ve spojení s konkrétním místem, kde se obchod nachází. (z tiskové zprávy Tesco Stores ČR)
  • Deset tisíc metrů prodejní plochy zabralo pět oddělení (kosmetika, klasik, trend, street and fun, dětské, domácnost) a prodejna potravin.
  • Při vytváření nového konceptu věnovala společnost Tesco velké úsilí průzkumům spokojenosti zákazníků, aby zjistila, že zákazníci chodí nakupovat tam, kde je zboží čerstvé.
  • Na druhou stranu zřejmě stále věří tomu, že zákazníci chodí tam, kde jim dají slevu. Pro začátek 50Kč z nákupu potravin nad 250 korun.
  • Obchod se otevíral v pravé poledne. Hodinu poté to u pokladen vypadalo, že všechny ostatní prodejny potravin měly v Liberci týden zavřeno. "Je tady víc lidí, než na závodech ve Vesci," komentovali to nakupující.
  • V jiných odděleních obchodního domu už takový šrumec nebyl.
  • Tedy s výjimkou oddělení dámského spodního prádla. O to zájem rozhodně byl.
  • Tyto slečny vypadají, že si nakupování náramně užívají. Aby ne, když jsou jako hostesky placeny od toho, aby si zkoušely různé modely a vytvářely tak v novém obchodě tu správnou atmosféru.
  • Obchodní dům My je v Liberci ukrytý uvnitř současně otevřeného nákupního centra Forum v samém centru města. Jeho výstavba zatím přišla na miliardu korun.
  • Výstavba obchodního a zábavního centra Forum bude pokračovat druhou etapou, pro kterou je nutné zbourat stávající obchodní dům Ještěd. Současně s otevřením nové nákupní galerie byla symbolicky zahájena demolice Ještědu - náměstek primátora pro školství, kulturu a sport Ondřej Červinka krájí dort ve tvaru starého obchodního domu. Přihlíží Ronald Dasbach, ředitel společnosti Multi Development pro střední Evropu.
  • Pár desítek minut před otevřením. Ještě promazat eskalátory a můžeme to rozjet!
  • Tento dům nebylo možné z památkových důvodů zbourat. Nákupní centrum jej však pohltilo.
  • Porada pokladních před lavinou prvních zákazníků.
  • Při otevření by měly i pribináčky lícovat. V akci ale nejsou, škoda.
  • Výrobek firmy Inspire z oddělení domácnost. Nedomýšlejme raději, k čemu nás má inspirovat.
  • Ženy za pultem se sýry. Hodinu před otevřením měly napilno. A potom taky.
  • V novém My se rychle vytvořily fronty u pokladen jako ve starém Tescu. Ekonomické krizi navzdory.
  • Za vystátou frontu mohli zákazníci dostat první den balónek.
  • V novém obchodě je zaměstnáno 600 lidí.
reklama