Praha - Zastoupení korejské značky Hyundai na českém trhu nechalo umístit u většiny prodejců vozy konkurenční značky Škoda, aby mohli zákazníci obě značky porovnat. Automobilka to dnes uvedla v tiskové zprávě.
Škoda protiakci nechystá, jen upozornila, že vystavené modely Octavia a Rapid nemají odpovídající výbavu.
Prodejci Hyundai vozy Škoda porovnávají s modely ix20, i30, i30 kombi a i40. "Auta jsou ve srovnatelných výbavách i vzhledem k realizované ceně," podotkl mluvčí Hyundai Miloš Adámek.
Podle mluvčího Škody Vítka Pelce ale výbavové stupně vystavených škodovek neodpovídají předváděným modelům Hyundai.
Korejská automobilka bude v akci pokračovat do konce září, chce tak zvýšit návštěvnost autosalonů a povědomost o značce.
Škoda o umísťování vozů jiné značky do svých autosalonů neuvažuje. "Pokud bychom se k tomu přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné váhové kategorii, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy," dodal Pelc.
Škoda byla v srpnu jedničkou mezi registrovanými značkami s podílem 29,46 procenta. Za ní následovaly s 9,81 procentním podílem Hyundai a Volkswagen s 9,31 procenta.