Sellpy se stará o celý proces prodeje, od vyzvednutí zboží přímo u prodejců doma, přes fotografování po jeho prodej a dopravu. Provoz ve Švédsku firma zahájila v roce 2014. V současnosti mohou jejich služeb využívat zájemci také v Německu, Rakousku a Nizozemsku.
Firma uvedla, že prodej použitého oblečení je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v módním průmyslu. "Každý zakoupený použitý oděv šetří zdroje naší planety. Poptávka na našich nových trzích rychle roste," uvedl ředitel pro expanzi Gustav Wessman.
H&M koupila první podíl v Sellpy v roce 2015. Od té doby investovala do firmy více než 20 milionů eur (509 milionů Kč) a nyní ve firmě vlastní zhruba 70procentní podíl, řekl Wessman agentuře Reuters.
Podle svých internetových stránek má Sellpy více než 500 zaměstnanců a na svých stránkách prodala už více než deset milionů položek.