Kola firma umístila například na Karlínském náměstí, na Andělu, podél Vltavy, na I. P. Pavlova, u Holešovické tržnice i v kopcovitějších čtvrtích, jako jsou Kobylisy. Po skončení jízdy je možné je nechat pouze na místech vyznačených na mapě v aplikaci.
"Ve většině případů se jedná o místa poblíž již existujících cyklostojanů nebo prostory, kde zaparkování kol nebrání běžnému používání chodníku nebo cesty," uvedl Novosad. Firma podle něj rozmístění kol projednala s magistrátem.
K zapůjčení kol slouží stejná aplikace jako pro přivolání řidiče Boltu. Za prvních pět minut jízdy zákazník zaplatí pět korun za minutu, za každou další pak o korunu méně. Maximální rychlost je omezena na 25 kilometrů za hodinu. Kola nebude nutné k dobíjení odvážet do skladu, baterie budou přímo na ulici vyměňovat pracovníci firmy. Podle informací firmy je Praha prvním městem v regionu střední a východní Evropy, ve kterém Bolt sdílená elektrická kola provozuje.
V Praze funguje sdílení jízdních kol a elektrokol firmy Rekola, sdílení automobilů Car4way a Revolt či společnost Homeport, která nabízí elektrokola. Společnost Lime v metropoli nabízí sdílené elektrokoloběžky, které zejména v historickém centru vyvolávají kritiku samospráv i místních obyvatel. Podobné kritice v minulosti čelila například vozítka segway, u kterých magistrát s pomocí změny zákona docílil jejich zákazu. Elektrokoloběžky provozuje i Bolt, ale zatím jen v Olomouci, Pardubicích a Boskovicích.