Jakou hračku pod stromeček? Zeptali jsme se v prodejnách na hity letošní sezóny

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 3. 11. 2019 10:19
Interaktivní zábava. To je podle velkých prodejců hraček oslovených Aktuálně.cz stále důležitější kritérium pro dětský dárek pod stromeček. Češi sice před Vánocemi nakupují ve velkém klasiku, jako jsou brusle či jízdní kola, u dětí je však podle obchodníků stále více patrný přesun od tradičních hraček k těm elektronickým - hitem letošních svátků tak letos budou nejrůznější roboti i "selfie sety".
Foto: Mall.cz

Značka hraje stále větší roli

K nejprodávanějším hračkám patří podle Mall.cz dlouhodobě stavebnice Lego, společenské hry a také plyšové hračky.

Stále populárnější jsou značkové hračky, které na děti "útočí" z televizních reklam. Vytlačují tak neznačkové produkty.

  • "Klasické hračky se pořizují pro čím dál menší děti. Děti rychleji dospívají a jejich zájmy se přesouvají do jiného produktového segmentu, jako je elektronika nebo jiné formy zábavy, než jsou hračky. Ustupují naopak kategorie pro děti 0-3 roky, jako jsou chrastítka či dřevěné hračky," doplňuje Poláková.
 

Právě se děje

před 29 minutami

Kofola koupila stoprocentní podíl v Karlovarské Korunní a Ondrášovce

Skupina Kofola koupila stoprocentní podíl ve společnostech Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakci musí ještě schválit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Kofola cenu obchodu po dohodě s druhou stranou nezveřejnila. Dokončení obchodu firmy očekávají v první polovině příštího roku.

Kofola uvedla, že nákupem Karlovarské Korunní a Ondrášovky chce rozšířit své portfolio o tradiční české minerální vody a posílit na českém trhu svou pozici v kategorii balených vod.

Zdroj: ČTK
Další zprávy