reklama
 
 

Česko jako turistický cíl bude propagovat divize Agrofertu

Aktualizováno 22. 5. 2015 17:06
Zakázku agentury CzechTourism za více jak pět milionů korun vyhrála společnost Lin.

Praha - Vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu CzechTourism se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu ministra financí Andreje Babiše (ANO).

Za 5,4 milionu korun má zajistit propagaci turistického potenciálu ČR prostřednictvím pořadu, který představí 17 turistických regionů. Uvedl to portál Mediaguru.cz. Vyjádření CzechTourism a firmy ČTK zjišťuje.

Nabídka společnosti Lin byla podle serveru vyhodnocena jako nejlepší ve všech požadovaných kritériích. Zadavatel dal této zakázce přednost před konkurenčními nabídkami od hlavní komerční konkurence - nabídkami od společností Radiohouse a Radio United Broadcasting.

"Firma Lin se účastnila standardního a transparentního výběrového řízení na nákup mediálního prostoru v rozhlase, kde o výběru nejvhodnější nabídky rozhoduje hodnotící komise," uvedl mluvčí Agrofertu Karel Hanzelka.

Podle mluvčí agentury CzechTourism Michaely Klofcové bylo nyní všem uchazečům rozesláno oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, přičemž uchazeči nyní mají 15 dní ode dne doručení tohoto oznámení na to, aby případně podali námitky proti rozhodnutí.

"Výběrové řízení není ukončeno. V tuto chvíli není se žádným ze subjektů uzavřena smlouva. Informace o uchazečích budou dostupné následně na profilu zadavatele, v tuto chvíli však tyto informace veřejné nejsou," dodala Klofcová.

Server uvádí, že agenturu CzechTourism zřizuje ministerstvo pro místní rozvoj (MMR), které nyní řídí zástupkyně hnutí ANO Karla Šlechtová. Majitelem firmy Lin je společnost Londa, která je stoprocentně vlastněna Agrofertem.

Tendr CzechTourismu se musel opakovat. Původně byl vypsán loni v listopadu, ale kvůli námitce jednoho z dodavatelů, který zadání považoval za diskriminační, byl v prosinci zrušen. Zakázka byla znovu vypsána letos v březnu.

Společnost Lin je provozovatelem rádia Český Impuls. Londa provozuje nejposlouchanější tuzemské Rádio Impuls a rádio Rock Zone 105,9.

autor: ČTK | 22. 5. 2015 14:09

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama