Značka pietro filipi je k mání. Mezi zájemci i Maláčová

ČTK ČTK
15. 9. 2011 9:00
Firma má přes 50 vlastních prodejen a roční tržby půl miliardy Kč
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Veronika Skálová

Praha - Jedna z největších českých oděvních značek - pietro filipi - je na prodej. Investiční fond Genesis Capital se chce zbavit svého 58procentního podílu.

Hospodřáské noviny přinesly informaci, že jedním ze zájemců je společnost Luxury Brand Management (LBM), v níž má majoritní podíl Michaela Maláčová, manželka finančníka Zdeňka Bakaly.

"Hledáme kupce, naše investice už splnila účel," řekl deníku ředitel Genesis Capital Jan Tauber. Zájemců je podle něj víc, konkrétnější být ale nechtěl. Fond do firmy vstoupil v roce 2004 a investoval tehdy 63 milionů korun, svůj podíl se snaží prodat už dva roky.

Firma má přes 50 značkových prodejen 

LBM se odmítla vyjádřit. Koupě oděvní značky by přitom podle listu spadala do obchodního konceptu, který firma má. "Mým cílem v příštích pěti letech je vytvořit z LBM Group silnou mezinárodní obchodní skupinu, zaměřenou na life style a prodej luxusního zboží," uvedla již dříve Maláčová.

LBM provozuje například soutěž Česká Miss, kterou založila a vede právě Maláčová.

Oděvní značka pietro filipi na trhu působí 18 let. Inspirace Itálií se prosadila v názvu české firmy i v módě. Expandovat do zahraničí jí pomohly hlavně prostředky Genesis Capital. V regionu střední a východní Evropy provozuje 53 značkových prodejen. Oděvy šije na Slovensku a v Číně. Podle zatím posledních známých odhadů byly loňské tržby firmy pietro filipi 450 až 500 milionů korun.

 

Právě se děje

Další zprávy