Praha - Skandály kolem dopingu a hrozby útoků zatím neodradily českou automobilku Škoda Auto od sponzorování této akce.
"Smlouvu s Tour de France máme do konce roku, poté budeme řešit další spolupráci," zopakoval deníku Aktuálně.cz Jaroslav Černý ze Škody. Firma dotazům o konci spolupráce čelí od začátku letošního ročníku právě kvůli pošramocené pověsti závodu.
Automobilka je oficiálním partnerem cyklistického závodu již počtvrté a každý rok dává organizátorům k dispozici stovky automobilů.
Kromě toho svými vozy firma podporuje i profesionální týmy série UCI ProTour.
Tour v troskách, kvůli dopingu stažen i lídr závodu |
Dohodu o partnerství uzavřela Škoda s organizátory závodu v roce 2004 na čtyři roky. Na jejím základě přepravují od té doby každoročně organizátory a novináře během závodu vozy Škoda a reklamy společnosti se staly nedílnou součástí obrázků Tour.
Podnik dohodu uzavřel s cílem proniknout více do povědomí Francouzů i lidí z dalších zemí, kde je cyklistika velmi sledovaný sport, jako jsou Španělsko nebo Itálie.
Před uzavřením smlouvy si Škodovka vytkla cíl získat 0,7 procenta francouzského trhu, což se jí povedlo již loni. V roce 2003, rok před zahájením spolupráce s Tour, prodala Škodovka ve Francii 14 000 aut, což bylo 0,6 procenta celku.