Praha - Společnost Sazka po téměř 30 letech mění své logo. "Náklady na proměnu vzhledu společnosti vyjdou na desítky milionů korun," řekl na středeční tiskové konferenci generální ředitel Sazky Robert Chvátal.
Logo se na pobočkách Sazky v Česku bude měnit postupně, kompletní proměna by měla být hotova do konce letošního roku.
Dosavadní šestiúhelníkové logo Sazka používala od roku 1985. Nové logo z něj vychází a zachovává žlutou a zelenou barvu, podle Chvátala je ale modernější a snese prý srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.
S představením nového loga Sazka zároveň spouští novou reklamní kampaň pro svou hru Sportka. Tváří reklamy už nebude hokejista Jaromír Jágr, společnost s ním ale počítá pro jiné produktové řady Sazky.
Chvátal zároveň potvrdil, že Sazka bude dál sponzorovat kladenský hokejový klub, který Jágr vlastní.