Na této výrobě bude spolupracovat s monackou společností Propaganda Products, která vlastní příslušnou licenci. Novinka sice obohatí nabídku pivovaru, ale bude se vyrábět jen v malých objemech a neměla by zásadně zvýšit celkový výstav, který se již několik let drží pod 150.000 hektolitrů ročně.
Nový nápoj na bázi piva, který se bude stáčet do speciálních lahví, nemá podle ředitele pivovaru Pavla Benáka mnoho společného s původními recepty klasického nymburského piva. "Je vařen trochu jinak, je méně chmelený a je i silnější," řekl Benák. Bude obsahovat přísady povzbuzujícího prostředku guarana, ibiškový sirup a kofein a mělo by posilovat imunitní systém a také povzbuzovat organismus například při déletrvající námaze.
Podle Benáka se bude tento nápoj prodávat především v různých barech a na diskotékách. Bude také zřejmě podstatně dražší než běžné pivo. "Pokud se tam třetinka piva prodává třeba za 15 až 20 korun, tak tohle se bude prodávat u konečného spotřebitele třeba za 50 i 80 korun," řekl Benák. Neočekává proto, že by pivovar produkoval tuto specialitu ve velkých objemech. Hodlá zatím i do budoucna uchovat roční výstav pod 150.000 hektolitry, aby nemusel platit vyšší spotřební daň.
Výroba se rozjede počátkem příštího roku, pokud dopadnou dobře všechny potřebné zkoušky nápoje. Monacká strana by měla podle Benáka finančně přispět na potřebné technologické úpravy linky.