Nové obchodní řetězce se chystají do Česka

Ekonomika Ekonomika
24. 8. 2010 14:46
Těžit z toho budou zejména zájemci o koupi módních oděvů
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Veronika Skálová

Praha - Rekordně malá plocha nových obchodů letos přibude v Čechách. Bude to pouhých 117 tisíc metrů čtverečních. Z velkých projektů se otevře pouze Galerie Harfa v Praze.

Přesto se, podle průzkumu realitní poradenské společnosti DTZ, obchodníkům navrací důvěra v český trh. Proto do Česka míří nové značky, jako je například španělský módní dům Desigual, německý výrobce módy Ulla Popken nebo italská módní společnost Carpisa.

Nové prodejny začínají otevírat i zavedené značky

V České republice také stále hledá franšízové či masterfranšízové partnery několik franšízových konceptů - například italská móda Persona, outlet Brand New Products, kosmetika Nicole, The Cheesecake shop a další. „Obrací se na nás další obchodní koncepty ze zahraničí. Dle všeho se obchodníkům pomalu vrací důvěra v český trh, jakkoliv jsou velice obezřetní při výběru místa pronájmu," shrnuje Lenka Dvořáková z DTZ.

Také řada již zastoupených značek opět letos obnovila expanzi. Například jde o Lindex, New Yorker, Takko Fashion, Gant, KIK, Deichmann, CCC, Cocodrillo, Naturhouse, dm drogerie, Rossmann, KIKA, IKEA, Sconto, Siko Koupelny, Komfort, Palace Cinemas, Baumax, Bauhaus, Expert Electro, Tesco, Kaufland, Žabka.

 

Právě se děje

Další zprávy